Najczęściej zadawane pytania
Jaki jest czas realizacji zamówienia?
Zamówienia wysyłamy w dni robocze, w ciągu 24h.
Jaką formę dostawy mogę wybrać?
Wysyłamy zamówienia poprzez InPost, Orlen, DPD. Możesz wybrać dostawę kurierem, do paczkomatu, do punktu, za pobraniem.
Czy jest możliwość wysyłki za pobraniem?
Tak, wysyłamy za pobraniem.
Czy mogę odebrać samodzielnie zamówienie?
Jesteśmy młodym sklepem internetowym. Nie posiadamy sklepu stacjonarnego. Na ten moment nie przewidujemy takiej możliwości.
Czy mogę odstąpić od zamówienia?
Tak, jak najbardziej. Konsument ma prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość w terminie 14 dni bez podania przyczyny. Zajrzyj do naszej Polityki Zwrotów oraz Regulaminu i dowiedz się jak odstąpić od zamówienia.
Zamówienie przyszło do mnie uszkodzone, co mogę zrobić?
Zapraszamy do kontaktu telefonicznego, mailowego, a przedstawimy wszystkie możliwości. Postaramy się rozwiązać tę kwestię sprawnie i w sposób zadowalający dla Ciebie.
Przywiązujemy ogromną uwagę do procesu pakowania zamówień, natomiast mogą się zdarzyć pewne sytuacje losowe, niezależne od Nas, gdzie winę ponosi firma dostawcza.
W jakim czasie zwracacie środki za zamówienie?
Dokonujemy zwrotów kosztów w ciągu 14 dni od momentu otrzymania towaru. W przypadku reklamacji towaru, prosimy również o wcześniejszy kontakt z nami, a postaramy się rozwiązać sprawę w jak najprzyjemniejszy sposób dla Ciebie.
Jak mogę śledzić status Zamówienia?
Status swojego zamówienia, możesz śledzić w zakładce Śledź Zamówienie. O kolejnych etapach zamówienia, będziesz również informowany mailowo. Oczywiście zapraszamy również do kontaktu mailowego lub telefonicznego.