Najczęściej zadawane pytania

Zamówienia wysyłamy w dni robocze, w ciągu 24h.

Wysyłamy zamówienia poprzez InPost, Orlen, DPD. Możesz wybrać dostawę kurierem, do paczkomatu, do punktu, za pobraniem.

Jesteśmy młodym sklepem internetowym. Nie posiadamy sklepu stacjonarnego. Na ten moment nie przewidujemy takiej możliwości.

Tak, jak najbardziej. Konsument ma prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość w terminie 14 dni bez podania przyczyny. Zajrzyj do naszej Polityki Zwrotów oraz Regulaminu i dowiedz się jak odstąpić od zamówienia.

Zapraszamy do kontaktu telefonicznego, mailowego, a przedstawimy wszystkie możliwości. Postaramy się rozwiązać tę kwestię sprawnie i w sposób zadowalający dla Ciebie.

Przywiązujemy ogromną uwagę do procesu pakowania zamówień, natomiast mogą się zdarzyć pewne sytuacje losowe, niezależne od Nas, gdzie winę ponosi firma dostawcza. 

Dokonujemy zwrotów kosztów w ciągu 14 dni od momentu otrzymania towaru. W przypadku reklamacji towaru, prosimy również o wcześniejszy kontakt z nami, a postaramy się rozwiązać sprawę w jak najprzyjemniejszy sposób dla Ciebie.

Status swojego zamówienia, możesz śledzić w zakładce Śledź Zamówienie. O kolejnych etapach zamówienia, będziesz również informowany mailowo. Oczywiście zapraszamy również do kontaktu mailowego lub telefonicznego.